Tuesday, 4 August 2015

Selamat Pengantin Baru Syakir dan Awatif

 
Hari Ahad lepas , Dik An pegi wedding member sekolah . Tiap kali ada wedding member sekolah je tak tahu lah apasal Dik An eksaited semacam . Maybe sebab dapat jumpa kengkawan lama kot hehe...

Jadi Dik An pun malas nak taip panjang layan gambar jelah haha .

 
Selamat Pengantin Baru Syakir dan Awatif . Sebenarnya kawan kitaorg Syakir tapi bila isterinya Awatif ni peramah terasa macam Awatif ni yang kawan kitaorang haha .

 

Again selfiw with pengantin . Bukan senang hoi nak selfie dengan pengantin haha .

 

paling suka gambar ni sebab boleh dikatakan semua geng berkumpul bahahah. Untuk Syakir dan Awatif moga bahtera yang dibina kekal dan bahagia selamanya . Cepat kasi kitaorang anak buah okey hehe .

Setel bab kenduri . Lepas berkenduri g beraya rumah cikgu suhaila pulak . Thanks cikgu jamu kitaorg mee yang super duper sedap . Layan kerenah kami hehe .


Cikgu Suhaila kata apasal cikgu rasa kita dah sama tinggi ni farihan haha .Takpe cikgu , rendah tu comel hekhek :D






7 comments:

  1. selamat pengantin baru buat pengantin.ehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih syira . (jawab bagi pihak pengantin ) hehe

      Delete
  2. Tahniah buat kwn dik an, meriahnya

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat kwn dik an, meriahnya

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin.baru buat kak adik tu...semoga berkekalan hingga akhir hayat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih...in shaa Allah hehe :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.