Wednesday, 1 July 2015

Menu Berbuka Today

 


 
Kasi can lah Dik An upload sikit gambar menu berbuka harini . Kalau kat Labuan asyik telur dadar + makanan dalam tin . Itu je yang kitaorg mampu . Dua hari sebelum balik semenanjung je baru kitaorg beli . Save lah sikit duit .

Jadi harini menu Dik An udang masak lemak cili api + carrot + cendawan , ayam goreng sos tiram + brocoli + cendawan...ikan rebus dengan air asam tu mama masak . 

Bila dah lama tak balik , hari hari jadi keutamaan nak makan apa , kasi duit untuk beli apa yang nak kat bazar tu . Syok pulak rasa muehehe . Nanti memalam atau esok kalau Dik An rajin , Dik An update resepi udang masok lomak tu eh..sonang je .

Selamat berbuka kengkawan :)

3 comments:

  1. singgah sini sementara tunggu waktu berbuka :D

    ReplyDelete
  2. Menu kg yg sangat menyelerakan..terutama ikan cicah air asam tu

    ReplyDelete
  3. Hi kak An yang comel lagi suka masak :)
    Lama krung tak singgah sini ..lagi pun krung pon da lama tak update blog sendiri huhu ..
    salam ramadan kak An :)

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.