Thursday, 16 October 2014

View from Tingkat 11

 




 

Tadi Dik An ada nak kena submit latihan math . So pegi lah menara naik ke tingkat 11 . Sampai2 je terus nampak view yang macam dalam gambar tu . Ya Allah cantik sangat-sangat . So inilah view dari tingkat 11 Menara UMSKAL . UMSKAL stand for Universiti Malaysia Sabah Kampus Antarabangsa Labuan .

Sampai tingkat 11 bukan sibuk nak hantar asignment tapi terus jalan laju2 pegi tepi tingkap tangkap gambar hehe . Buruk betol perangai -.-

4 comments:

  1. Ya Allah...mmg chantek sgt nih...damai je rasa hati...tenanggggg

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik kan ? hehe...memang tnang sangat2 ehehe...

      Delete
  2. Bestnye tepi pantai. Ombak sane kuat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Ana...Ombak ? Hurm kuat Ana sampai melayang baju akak kat tgkat 4 tu huhu

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.