Wednesday, 24 September 2014

Liebster Award Part 2

 



Di sebabkan semalam dengan gahnya menulis kalau ada sesapa yang nak tag Dik An , i iz okey je , haaa ambik terus kena tag dengan Kak Shila @ Mama Ka0ri nih tau . Haha nyesal gila tulis ayat tu semalam haha .

Tapi seghonok jugak benda benda macam ni . Tanpa buang masa meh lah tengok soklan Kak Shila dan jawapan Dik An...nasib 4 soklan yang simple je hehe...tp jenuh nak flashback dengan merenung masa depan haha...


1. Berapa umur anda sekarang ?

Harini tepat 23 tahun 1 bulan . Alhamdulillah dah 23 tahun hidup kat bumi Allah ni :)

2. Siapa anda 5 tahun sebelum itu ?

5 tahun sebelum tu umur Dik An 18 tahun . Time tu tunggu result SPM lepastu sambung form 6 . Tp sempat habiskan lower six je , upper six umur 19 Dik An masuk politeknik . Bila pikir balik nyesal pon hado tak habiskan form 6 . sudahlah nak nasik dah jadi bubur . tsk tsk tsk *lap air mata*

3 . Siapa agaknya anda 5 tahun selepas itu ?

5 tahun selepas itu kira sekarang lah kan ? Sekarang Alhamdulillah tngah sambung study dekat UMS kos kewangan islam. Doakan Dik An berjaya ye :)

4 . Apa yang anda impikan untuk 10 tahun akan datang ?

Haaa bab ni suka nak jawab ni . Dik An kan suka berangan haha . 10 tahun akan datang apa yang Dik An impikan Dik An dah bekerjaya , dah ada famili sendiri means dah kawin dah ada anak ...ada kereta dan rumah yang Dik An impikan keta Honda Accord , balas jasa mak ayah...bawak diorang g Makkah dan in shaa Allah Dik An 10 tahun akan datang Dik An akan pastikan Dik An ada sebuah bakery cafe...ada sesapa nak jadi bisnes partner ? wakakaka.

Tujelah jawapan ikhlas dari hati yang tulus lagi suci ini . Dik An tak tag sesapa sebab tak tahu nak tag sapa . Err ada sesapa nak Dik An lagi ? Suka pulak jawab soklan2 ni hikhik :P


8 comments:

  1. Moga impian dik an trcapai amin

    ReplyDelete
  2. ihihihi...soalan senang jer kan..tapi macam best jer jawab..terima kasih dik an sebab sudi menjawab soalan spontan yang baru akak terpikir..huhu..
    ape pon..semoga apa yang dik an impikan akan tercapai..usahala ke arah itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je akak hehe...sama2 akak dan trima kasih jugak sbb sudi tag dik an...in shaa Allah akak...akan dik an usahakan...amin :)

      Delete
  3. dik an kena tagged lagi..>> http://ka0rist0ry.blogspot.com/2014/09/liebster-award-ciksiti.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha akak ni ! nnti Dik An jawab ehh :)

      Delete
  4. Hahaha..tu laa..wat ayat nakal lagi. Kan da kene tag. Kui3. Honda accord tuu..paling tak tahan. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha pasni takmau dah wat ayat macam tu huhu...berangan je ana honda accord tu...doa2kan eh :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.