Wednesday, 6 August 2014

WW : Serbuk Penaik

 




 

Pipi terlebih makan serbuk penaik cam gini lah jadinya. Wuwuwu :(
 

24 comments:

  1. Dik an Selamat Hari Raya.
    Banyak makan kuih raya ni.
    Gurau je erk.
    Maaf Zahir Batin kosong kosong.
    Semoga beroleh kebaikan sepanjang tahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe takpe...
      memang makan banyak kuih raya pun hehe...
      in shaa Allah amin :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hehe...malu pulak Dik An , alhamdulillah :)

      Delete
  3. hihihhi..tgok tajuk entry kat dashbiard, igtkn buat kek..rupanyaaa serbuk penaik lain..suspen jeee...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloooo sorry terkasi suspen pulak kan...

      Delete
  4. heheh tak pe kak An maintain cute =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih krungkrung...krungkrung lagi kiut tau hehe :)

      Delete
  5. Alolo..kite geng kak. Hehe. Yg penting tembam tu comel. Kih3. Mohon jeles beramai2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay sep sikit hehe...betul2...tembam tu comel...sape tak setuju bermakna dia jeles , muahaha :D

      Delete
  6. Sama kot ngan akk..rasa cam dah tombam sgt ni...kes serbuk penaik gak ni ekekeke

    Slmt hr raya maaf zahir batin ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...sama2 lah kita kurangkan serbuk penaik hehe...
      Selamat hari raya akak :)

      Delete
  7. selamat hari raya, sama la kita, pipi kena serbuk penaik,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya akak...haha itulah pasal akak...apa petua nak kasi pipi kurus ek...

      Delete
  8. Mkn byk la ni time raya..hihi...

    Nanti dik an wassap alamat umah dik an..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe aah kak...memang bnyak makan pun huhu...
      ok akak :)

      Delete
  9. tembamnya makin comel..agak2 bila la lya blh tembam mcm dik an nie hheeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe lya makan banyak2 macam dik an huhu...

      Delete
  10. serbuk penaik pun, tapi still comell :))

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. erk comel pun cute eh...bukan sama ke ? hekhek

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.