Friday, 8 August 2014

Simple Lunch !

 




 

Alhamdulillah siap berperang kat dapur. Harini simple simple je sebab Dik An terlajak tido haha. Malam semalam Dik An tido dalam keadaan letih sebab wat kek , jadinya terlajak tido...

Disebab kan parents Dik An puasa , siblings and in law g keja...tinggal Dik An dengan bebudak je , jadi masak sup ayam je...kejap je dah siap...ni baru nak lunch...jom teman Dik An makan ? :)

p/s : makan dengan nasi panas letak sambal kicap wahhh terangkat selera tau !

16 comments:

  1. amboi.. sodappp nyaa lahaiii =)

    ReplyDelete
  2. Ni kalau kena gaya ni mmg bertambah nasi ni ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe itulah akak...ingat memang nak tambah tadi...tapi control control hehe...

      Delete
  3. uishh sdpnya mkn panas2 sup hheee

    ReplyDelete
  4. Akak , nak sikit . Nampak sedap sangattttt! Rasa nak hirup je kalau ada depan mate :)

    ReplyDelete
  5. hihiks sup ayam pun boleh kasi terangkat tau.. bleh sampai tambah nasik.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe itulah pasal...ikut hati dan napsu memang nak tambah...tapi control2...acamne nak kurus nanti kalau 24 jam keje dik an makan je huhu...

      Delete
  6. Replies
    1. sebab tu dik an suka simple2...simple tu yg menarik sebenarnya ehehe :)

      Delete
  7. terlajak tido pun tengok nampak sedap jugak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sedap alhamdulillah...sebab simple je nak wat tu yg dik an masak yg ni hehe :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.