Wednesday, 2 July 2014

SUPPERdek

 



Duduk jaga bebudak ni , layan je kerenah diorang. Nak itu nak ini. Sampai diorang nak makan , dengan Dik An sekali terjebak muehehe. Dah makan time time gini harus lah panggil SUPPER . Nak sedap lagi SUPPERdek haha. Nak cakap moreh , tak syok pulak sebab Dik An tak pi terawih. Babysit bebudak kan.
 
 

Supper pertama. Sambil suap Aryan sambil suap ke mulut Dik An sama. Agak agak mulut sapa yg lebih suapan ? Hehiks ! Dak Aryan ni sangat senang nak bg makan tau, apa yang berkaitan dengan ayam semua dia sumbat haha. Kalau kita nak suap petai pun dia layan je haha -.-


 

aiskrim as a dessert. Yang ni peberet Dik An . Makan kenyang tapi jangan harap dapat tido awal , Aryan selagi tak pukul 2 selagi tu lah dia tak tido huhu. Bertahan lah wahai mata..
 
 

24 comments:

  1. Sambil suap Aryan sambil suap ke mulut Dik An sama
    heheh kata orng dulu2 sambil menyelam minum lah air kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tulah...sambil nyelam minur air , last2 dik an yg kena habiskan semua haha...

      Delete
  2. Amboi ayam ayam nie memang fav anak sedara cik akak yang gemok tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe yeke...budak2 ni memang suka hayam kot kan kak ?

      Delete
  3. Uik cenggini nye supperdek, umi pun nk...sedap tuuuu...haaa umi rasa Dik An yg paling byk mkn kan kan kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngeh ngeh ngeh...betul tu...dik an yang bnyak sbb kena habiskan huhu...

      Delete
  4. Jadi pengasuh plak dah...hihi...

    Dik an...sorry sgt...no phone dik an dah hilang...aku baru teringat aritu format phone sbb phone masuk virus...habis ilang detail...mintak dik an sms akk @ wassap akk...boleh? Sori yer..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...owh ok akak...dik an wassap dah hehe :)

      Delete
  5. Replies
    1. Lya tgok pepagi macam ni tergoda lah hehe...

      Delete
  6. Adehh..berjaga sampai pukul 2 tu. Kalau ana, tak larat tahan mata. Podihh. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib badan Ana...memang gitu lah hehe...

      Delete
  7. aryan umur berape tahun.. seronok jd budak2 tp memang penat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umur dia 2 tahun 6 bulan kak fiza...betul tu , penat sangat...budak2 panjang akalnya...

      Delete
  8. amboi. msti la dik an yg lbh suapan. hahaha. manis la dik an eskim tu. sangat. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh ngeh ngeh tepat sekali...aah haruslah Dik An hehe...manis tapi peberet Dik An tu hehe :)

      Delete
  9. seronok nie..suapkan aryan pastu suapkan diri sendiri jugak..hik..hik..
    Cik Nur pun selalu buat kat anak buah..yang lebihnya masuk mulut Cik Nur..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kan...lebihnya ke mulut kita lah kan hihi...

      Delete
  10. Replies
    1. Hehe sedap...aiskrim tu lagi sodap :P

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.