Wednesday, 2 July 2014

Rabu Tanpa Kata - No One

 






14 comments:

  1. ada jugak yang notice dik an... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ada kak...tapi lebih kepada salah kita , yang notice caring tu tak ramai kan hehe.

      Delete
  2. takpe. ALLAH kan ada. kita buat kesalahan pun, kalau kita berulang kali minta maaf dan bertaubat, ALLAH terus maafkan kita. ALLAH takkan judge kita pun.

    kenapa nak diharapkan pandangan orang lain sedangkan kita ada ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...setuju...tahu kita ada Allah...tapi manusia kadang kadang apa yang berlaku di sekeliling yang Dik An perhatikan...mereka lebih suka dan sedar kesilapan seseorang itu dari memandang dengan kebaikan...

      Delete
  3. tringat plak lagu ni one he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe boleh teringat ke lagu pulak ek lya hehe :)

      Delete
  4. betul.. kebaikan mmg sukar dilihat dan kadang2 org buat tak nampak.. tetapi kalau kita buat silap, ibarat dalam beberapa saat satu dunia boleh tahu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dengak kak fiza...buat silap kejap je heboh sana sini...tapi kalau kita buat kebaikan , setahun pun orang tak pandang kan...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.