Thursday, 3 July 2014

PageViews Semalam Cecah Angka 1000

 



 

Alhamdulillah pageviews semalam cecah angka 1000 . Kalau dalam exam kita cakap cukup cukup makan je. Sama lah ni pun , cecukup makan je . Berkat usaha kita bila tengok rasa puas , rasa nak senyum sampai telinga je . 


 

Haaa cecukup makan je 1009 . Alhamdulillah merasa lah jugak . 
Entry ni bukan niat Dik An nak menunjuk , tapi untuk jadi pembakar semangat untuk diri Dik An , tak kan lah nak sekali je kan capai angka seribu. Mestilah nak lebih lagi kan ? dan jugak untuk dijadikan simpanan Dik An dalam blog ni.

Tapi kita kena ingat kadang kadang kita di atas , kadang kadang kita di bawah. Ada pasang surut , ada naik turun . Apa yang penting kita usaha. In shaa Allah...chayok chayok farihan ! :)
 

38 comments:

  1. tahniah dear...oklah tuh...alhamdulillah , pageview meningkat peluang nak dapt cpuv pun senang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih...alhamdulillah...in shaa Allah hehe :)

      Delete
  2. Tahniah... dik an's aku pun berangan2 nak pageview lebih dari tu huhu..

    p/s you are in my bloglist dik an's

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih...in shaa Allah boleh tu hehe...
      mekasih letak Dik An dalam bloglist :)

      Delete
  3. ok l eteww..lya jarang cek nie he..mnabung cne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe Dik An selalu jugak cek hehe...mekasih lya :)

      Delete
  4. perh..hebat dh ni :)
    keep it up ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak hebat...masih bnyak yang perlu belajar lg...in shaa Allah i will :)

      Delete
  5. pembakar semangat untuk N juga :D.. congrate

    ReplyDelete
  6. wow!! tahniah dik an :) keep it up

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Bahasa jepun ek akak ? Arigatighozaimas. Wakakaka betul ke ni ? mekasih akak :)

      Delete
  8. alhamdulillah...kena berusaha untuk kekalkan angka mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...in shaa Allah akan terus berusaha :)

      Delete
  9. Assalammualaikum...

    Insaallah boleh.. janji yakin boleh...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...in shaa Allah...

      Delete
  10. Alhamdulillah.. Tahniah Dik An :) Chaiyok2!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...mekasih Cik Mimie :)

      Delete
  11. Alhamdulillah...tahniah...teruskan berusaha ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...trima kasih...in shaa Allah :)

      Delete
  12. tahniah tahniah.. hihiks :D CT pun nak kena jadikan ni pembakar semangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih CT hehe....go go chayok CT !

      Delete
  13. Meningkat tinggi tuh. Huntung laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloooo sekali dua je cam ni ana huhu...

      Delete
  14. tahniah dik an.. keep it up!

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah...ok la tuh dik

    ReplyDelete
  16. Waahhh .. Bestnyaaa ~~ tahniah yeee .. Teringin nak sampai pageview 1000.. Kena usaha lg nmpaknya .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih...in shaa Allah usaha dan percaya rezeki Allah :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.