Saturday, 12 July 2014

Pageview Minggu Ni

 



 

Alhamdulillah untuk hasil pageviews untuk minggu ni.
Lepas haritu penah sekali Dik An hapdet kat SINI tentang pageviews cecah angka 1000 , Dik An ingat Dik An tak berpeluang lagi untuk dapat pageviews macam tu .

Bagi untuk blog Dik An yang suam suam kuku ni Dik An rasa itu pun dah cukup tinggi , bukan senang nak capai macam tu kan ? Alhamdulillah 9 , 10 dan 11 Julai pageviews cecah angka 1000 . 

Tujuan entry ni takdop niat Dik An nak menunjuk , tapi adalah untuk pembakar semangat untuk Dik An sendiri untuk lebih berusaha , lebih berjaya macam blogger hebat yang laen . Boleh lah nanti2 Dik An refer balik entry ni bebila kan.

Kadang kadang kita kat atas , kadang kadang kita kat bawah , macam tu jugaklah dengan pageviews untuk blog Dik An ni , kadang menaik kadang menurun , yang penting Dik An kena terus berusaha .

Dan yang paling paling penting berdoa dan percaya pada rezeki Allah :)

36 comments:

  1. Betol tu dik...apa yang penting usaha...
    Cari pembaca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu cik akak...harap satu hari lagi dapat jadi macam cik akak :)

      Delete
  2. Dik an tolong follow blog saya yg sejuk beku pls hehe

    ReplyDelete
  3. fuiyoooo Dik An selalu pageview tinggi hahahak.. CT ni suam-suam kuku..
    ok tak pe.. kasi semangat !!
    Dik An kalau sudi mai laa join give away CT..

    http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2014/07/giveaway-wow-hari-raya-by-siti-yang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak selalu jugak CT...ikut nasib je ni CT hehe :)

      Delete
  4. Moga lepas ni semakin meningkat. Tahniah. Teruskan berusaha.

    ReplyDelete
  5. wah, banyak tu . keep it up yee .

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Takdelah hebat mana nad...blog pon suam suam je ni hehe...

      Delete
  7. sama lah kite. entri bermusim kot? waktu fifa ni mencanak naik trafik, tapi tak tahu lah lepas-lepas ni pulak kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak tahu lah...tapi entri saya takde plak berkaitan dengan fifa ?

      Delete
  8. Ana pun suam2 kuku gak. Lagi low dari ni kak. Hehe. Ape2 pun ana tak kesah. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe takpa Ana...yang penting usaha hehe :)

      Delete
  9. Insyaallah berkat ikhlas berblog...niat berkongsi mohon tidak dipandang serong...ye dak hehehehe

    ReplyDelete
  10. mak aii 1000..apa petuanya tu??hihi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe takde petua lah hehe...usaha dan berdoa je :)

      Delete
  11. banyaknyaa.. tahniah farihan..:)

    ReplyDelete
  12. Wow ! tingginya pageview Dik An ..

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.