Tuesday, 1 July 2014

Menu Iftar Tadi

 




  

Alhamdulillah selesai sudah kita berpuasa di hari ketiga .
Harini sangat sangat letih Dik An rasa , nampak air je , g bazaar pun beli air je huhu . 

Menu berbuka tadi , kotiaw kungfu , sotong goreng wedges , dengan ayam + brokoli + cendawan shitake masak tiram hehe . Simple2 je. Kotiaw kungfu tu memang lama dah teringin nak buat tapi harini baru rajin wat nya. Alhamdulillah kenyang hehe. Korang berbuka apa tadi ?



18 comments:

  1. Akak makan nasi dengan sayur cekur manis.
    Dengan ikan goreng hihi

    ReplyDelete
  2. Sumpah sedap ! meleleh seyh huishh pandai masak kalau rajin bulehlah share resepi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nnti kita share resepi ya hehe :)

      Delete
  3. Akk berbuka kt luar td...ngan kawan suami..

    Dik an nk bg hadiah? Yeyeye!! Nak email kt mane yer? Ke sms jer? Atau nk bg by hand? Hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sms pun boleh akak hehe...alaa tak nak kasi by hand...kasi by pos baru surprise hehe..

      Delete
  4. rajinnya Dik An masak. jangan haraplah iols nak masak kekeke :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe Dik An suka masak memasak ni hehe...

      Delete
  5. sedapnya makanan tu .. terliur rasa

    ReplyDelete
  6. Semalam iftar simple je. Yang lebih tu, air. Betul laa.. Kite lebih perlu kepada air. Ana skrg makan kurang. Kekadang suku pinggan je. Sekadar cukup syarat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah ana...nak nak dengan cuaca panas ni mmg kena lebihkan air...

      Delete
  7. best2 menu nya.. kak Fiza makan nasi kerabu je smlm.. itu pun beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap tu kak fiza nasi kerabu hehe :)

      Delete
  8. aishh sdpnya menu dik an semalam..lya simple2 je he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe alaaa simple2 juga ni lya...simple cara masak dia hehe

      Delete
  9. semalam pergi bazaar cari 4 jenis kuih kegemaran Cik Nur tue...
    dua je yang ade...kuih cara berlauk & kuih pulut serunding..berbuka itu je lah semalam..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...bnyak eh kuih kegemaran Cik Nur...pulut serunding tu macam mana Cik Nur ?

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.