Wednesday, 9 July 2014

Menu Berbuka Harini

 



Alhamdulillah dah 11 hari kita berpuasa . Korang berbuka apa tadi ? Jom tengok menu Dik An harini , harini tema berasaskan hayam hehiks.
 
 

Ayam Masak Madu . First time masak , alhamdulillah menjadi hehe.

 

sup ayam bersama cendawan. tapi cendawan dia malu malu menyorok pulak taknak tonjolkan diri wuwuwu.

 

Ayam Percik Putih . Ala ala kelantan styles sikit.
First time jugak wat ni , alhamdulillah menjadi hehe.
Abaikan pinggan yang comot sebabnya seketul lagi bebudak dah bedal huhu.

 

Dessert harini puding karamel. Pegi bazaar tengok teringin tapi sepotong dua hengget better buat sendiri , boleh makan puas puas hehe.

Dik An ni jenis bila dah masak bebanyak macam ni mesti time buka tak rasa nak makan dah , cari air je . Ehh kalau tak bulan puasa pun , asal Dik An masak je pahtu mesti tak rasa nak makan , tapi seronok woo tengok orang makan makanan kita masak hihihi.
 
 
 
 

10 comments:

  1. Lau camtu nanti time bukak puasa ana dtg umah akak eh. Haha..malas nak masak. Suka makan jek. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha boleh je ana...datang lah tau hehe :)

      Delete
  2. Klau lya kat blh gemuk ni hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe itu yang Dik An makin hari makin bam bam huhu...

      Delete
  3. kalau pandai masak.. buat apa pun jd.. mmg jimat.. kebersihan pun terjamin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe masak ni ikut mood jugak kak fiza :)

      Delete
  4. sedapnye....masak sndri lg puas ati kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak...puas hati masak sendiri...jimat pun ye jugak hehe.

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.