Thursday, 3 July 2014

Azam Ramadan Su Episod 7 by MalayMovie

 

Dalam episod 7 Azam Ramadan Su terdapat resepi Salmon Grill bersama Salad , Sup Ayam dan Sambal Udang bersama petai...nnti Dik An nak cuba Salmon Grill lah , seumur hidup tak pernah makan salmon. Sedap tak ? 

16 comments:

  1. Salmon Grill? Cemane rase dia tuu? Wah..ade sambal udang lagi. Perghh..mabeles! Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akah pun tak pernah rasa ana haha...jom kita try rasa hehe...

      Delete
  2. Replies
    1. hehe tulah...teringin nak wat salmon tu...

      Delete
  3. Replies
    1. Tulah lya...macam sedap kan...sup ayam dia pun simple je...nak kena cuba ni hehe

      Delete
  4. Salam Ramadhan, Dik An... sedappp juga tu salmon grill makan ngan sos putih... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan Nurul...ye ek ? nnti Dik An cuba hehe :)

      Delete
  5. sedap dgn sos putih creamy tu..pehh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak bleh jadi ni , nak kena wat jugak huhu...semua cakap sedap/

      Delete
  6. salmon feveret kita. sedap sgt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe semua kata sedap...Dik An nak try wat lah nanti hehe.

      Delete
  7. akak sekaai je tgk.pastu xtgk dh

    ReplyDelete
  8. Udang masak petai ~~ sodaaapnyaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap...peberet Dik An udang2 ni hehe...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.