Wednesday, 4 June 2014

WW : Moi Sup

 


 

Menu lunch tadi . Moi sup letak ikan bilis goreng , letak daun sup+daun bawang , letak bawang goreng. Kalau ada telur masin , sayur kangkung lagi sedap nih . Hehe demand pulak kan Dik An ni hehe . Kena dengan selera Dik An yang tengah selsema dengan batuk ni . Jemput makan semua. Dik An nak makan buat kali ketiga . Hikhik :D

12 comments:

  1. salam .. Dik An , moi sup tu guna bahan ape eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia macam bubur nasi biasa je cuma tambah santan...yg sup tu sup hayam biase je hehe :)

      Delete
  2. wow!.nampak sedap!.^^
    btw,,follow sini...

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. (ayaq liur dh jatuh ni) hehe

    ReplyDelete
  4. Sedapnyaa..favourite food nihh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe yeke ? dik an suka jugak tapi lebih suka kalau makan masa tak sedap badan , demam semua tu hehe...

      Delete
  5. Ala2 macam moi thai je kan..? Sedap nye.. Tanak pos sni sikit ke. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. moi thai eh...ahaha...meh umah dik an , dik an jamu ana makan hehe...

      Delete
  6. macam nasi air ey.. mst sedap.. untung mude2 dah pandai masak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak fiza...macam nasi air tu hehe...kak fiza pon pndai masak kan hehe :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.