Wednesday, 18 June 2014

WW : Jangan Berbisik Kalau Ada Yang Ketiga

 


 

Krik krik krik . Peringatan untuk diri sendiri dan semua.
Dik An selalu jugak jadi kat umah ni , Amani dengan mak suka bisik2 haha.
Lepastu Dik An pun buat lah ayat sedih kat mak , sapa cucu sapa anak ni ? Haha xD

14 comments:

  1. Replies
    1. hehe...dik an pun memang setuju...ksian yang ketiga tu kang...dia ingat kita kata dia , tak pasal2 dapat dosa huhu...

      Delete
  2. betul!
    tp kdg2 budak2 skolah suka la mcm ni ..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha budak2 memang...anak buah Dik An selalu wat , dah tu kata kat Dik An pulak. sob sob sob :(

      Delete
  3. krik krik krik, betul tu dik an...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe betul dan lg satu untuk elakkan pihak ketiga pikir bukan2 kan akak ? :)

      Delete
  4. haha .. kucing pun pandai bisik eh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...kucing zaman moden...ngeh ngeh ngeh :D

      Delete
  5. Hahaha... nenek ngan cucu pn nk jeles.. ekeke.. tp btol kn! tak baik bisik2 klo ade org lain dkat ngan kita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha mestilah jeles mak lebihkan cucu dari anak muahaha. Hehe betol tu , untuk elak kan org ketiga ingat kita ngumpat dia ke , die sedih..kan memasing dapat dosa huhu...

      Delete
  6. Seriously, tak selesa bile ade org bisik2 dpn kita. Huhu. Sedih tau. Dulu kecik2 selalu ah sgt main bisik. Bisik kat kwn cakap "jgn kawan dia". Hahaha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ana...akak pulak bisik kawan tipu tipu je tau ni haha...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.