Sunday, 29 June 2014

Ujian Allah

 


 

Percaya pada perancangan dan ujian Allah . 
Allah tak kan uji hambanya kalau kita tak mampu.
In shaa Allah ada hikmah yang berlaku di sebalik semua ujian ni.
Be strong ! Moga di beri kekuatan untuk menghadapi dugaan dan cabaran yang akan datang.

16 comments:

  1. Insyallah lya akan tempuhi dugaan nie dgn sbr..slmt brpuasa dik an

    ReplyDelete
  2. tabah dgn ujian Allah ye Dik An
    semalam krungkrung pon diberi ujian yang agak berat =(
    setelah difirkan balik krungkrung redha alhamdulillah tenang sikit hati nie =)
    redha dgn ujian memberi ketenangan kepada jiwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah....betul tu krung , bila kita dapat terima rasa tenang je....
      krung krung pun jangan sedih2 ye :)

      Delete
  3. Tiap ujian yg Allah datangkan kita merasa kesakitannya. Tapi bila diingat kembali terasa kemanisannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ana..Allah turun kan ujian jugak sebab mahu kita sebagai hambanya dekat dan selalu mengingatinya...

      Delete
  4. Ujian Allah kan lebih indah dik

    ReplyDelete
  5. Nape dik an? ada masalah ke? moga dipermudahkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe takde ape kak...biasalah akak...lumrah kehidupan sentiasa diuji ehehe :)

      Delete
  6. Kene kuat semangat.. dugaan dan cabaran memang lumrah dalam kehidupan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kak fiza...kena kuat...kalau takde dugaan tak mencabar lah hidup kan hehe...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.