Tuesday, 24 June 2014

Susah Nak Blogwalking

 


Berikutan dari masalah yang Dik An dan jugak sesetengah blogger laen pun ada masalah yang sama , maka memang susah benaunya Dik An nak blogwalking huhu. Nak jugak terjah baca entry baru korang semua. Masalah seperti di SINI

Yang mana ada kat bloglist boleh lah nak intai intai , yang takde dalam bloglist tu Dik An akan cuba singgah blog korang ok. In shaa Allah . Kadang tu nasib je entry sapa yang muncul kat dashboard , al maklum lah satu entry je bertuah kan haha.
 
Sapa sapa yang nak Dik An blogwalking atau terjah blog dia , tinggal link kat bawah ni eh .Nnti Dik An datang singgah ye. Dik An harap masalah yang Dik An hadapai ni akan selesai dengan cepat. Amin.

14 comments:

  1. Sama lah . Nik pun ada masalah kat bahagian dashboard . Rasanya semua blogger kot . Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Dik An tengok rata rata blogger alami masalah yg sama ehehe...

      Delete
  2. Tulah Dik An... sama la. Sofia pun menghadapi masalah yang sama jugak. Entri2 terbaru kekawan blogger semua tak keluar kat dashboard. Yang muncul pun satu je. Geram pulak rasa. Huhuhu... Ni entah apa nasib kuar jugak entri Dik An yang ni kat dashboard Sofia. Hehehe... Dik An kalau ada masa jemput la singgah blog Sofia k? http://violetsofia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan geram je kan...dik an dah singgah blog sofea...

      Delete
  3. ahaaa.. sama lah kita.. dah seminggu lebih masalah ni.. aduhai.. sabar je lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seminggu lebih ? lama tu...dik an baru 2 hari huhu

      Delete
  4. Huhu..ana pun frust gak nih. Susah nak bw. Masuk hari ni, dah 2 hari setengah dah masalah teknikal tak selesai2. Hadoii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah...diorg kena alert ni huhu...

      Delete
  5. dah kembali ok dah dashboard :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...baru rasa semangat nak update blog kan hehe :)

      Delete
  6. sekarang ni nak blogwalking pun senang ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dah ok senang lah hehe :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.