Monday, 30 June 2014

Siap Masak Udang Masam Manis

 




 

Alhamdulillah siap dah masak. Harini masak udang masam manis dengan kepak ayam bakar je , ayam tengah perap...kang nak dekat2 berbuka baru nak bakar hehe. Kalau rajin nak pegi bazaar beli air dengan kuih muih pulak. Kalau tak rajin buat je air apa ada kat umah ni . Muehehe. Korang berbuka apa karang ?





18 comments:

  1. Bestnya udg tu..tapi sygnya kna pantang..huhu

    ReplyDelete
  2. Aish sdpnya dik an..lya brbuka biasa2 je tdi he.slmt brbuka puasa dik an

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa2 je lya hehe...selamat berbuka lya untuk harini :)

      Delete
  3. Tandoori, nasi putih, kari...ammak~~ :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lagi best...kariii ! tp tak suka sangat kari...

      Delete
  4. Ana berbuka nasik tomato. Huhu. Sedapnye udang tuu. Ana ni dahlah antu udang wpun sebenarnye ade alah udang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapnya hehe...akak alah sotong tp bedal jugak hihi...

      Delete
  5. sedapnyeee... anis berbuke nasi lemak dan sambal sotong je.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sedap tu anis...dik an kalau makan nasi lemak suka kalau sambal sotong tu , sotong kering hehe :)

      Delete
  6. akak makan nasi dgn gulai lemak pucuk paku je dik an

    ReplyDelete
  7. serius kecur liur tengok udang pagi-pagi ni... sedap :D

    ReplyDelete
  8. selamat berpuasa dari Ros :)
    Udang.. feveret Ros ni..

    ReplyDelete
  9. udang ni memang favoret azurah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe yeke...Dik An kalau udang suka jugak tp bergantung cara masak dia hehe...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.