Sunday, 22 June 2014

Setuju ?

 




Krik krik krik . Dik An setuju.  200% kena kat muka sendiri.
Muehehe :D

12 comments:

  1. Setuju sangat. :) Diam bukan tandanya mengalah. Tapi lebih memilih keamanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kalau dah tak tahan sangat baru lah volume di up kan hihi

      Delete
  2. Setuju sangat2! Selalu centu ah, orang diam ni dia suka pendam lama2. Lagi bahaya bila pendam tu dah "meletup".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa akak lah tu huhu...akak pendiam pastu suka pendam hihi

      Delete
  3. setuju..timm jenis mcm ni..pendiam n xbyk ckp..tpi klau dah mletup..mmg krikkrikkrik..

    ReplyDelete
  4. Betul tu,, sekali dia meletus.. ambik la.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tulah...sekali meletus memang teruk lah hehe...

      Delete
  5. Terima kasih Dik An atas tips.. Kak Fiza pun dlm usaha nak kurus juga nie.. hehe... menabung U mobile juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama kak fiza...moga kita sama sama berjaya...mekasih akak :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.