Thursday, 12 June 2014

Sahur First Round

 


 
laksa sambal ayam :) 
*yang merah merah tu sambam ayam*

selamat sudah Dik An sahur first round.
Kang kul 5 nanti sahur buat kali kedua pulak...
Ni setelah makan bermangkuk-mangkuk laksa baru teringat ada sambal ayam , kalau kat umah tok Dik An time raya sepupu sepapt semua pakat makan laksa letak sambal ayam..tu yang Dik An pun sanggup makan malam malam macam ni sebab nak menikmati keenakan laksa dimakan bersama sambal ayam...jadilah laksa sambal ayam namanya hehe...

selamat bersahur dan berpuasa esok bg sesapa yang puasa :)

10 comments:

  1. Amboi Dik An ! Sahur 2 kali round .. Rajinnya Dik An puasa sunat ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi Dik An kuat makan akak...mak ayah puasa Dik An join sekaki lah hehe :)

      Delete
  2. Kalau puase sorg2 tak best kan. Bile ade geng baru rase seronok sikit bpuase. Rajin akk berpuase. ^_^ tak lama lg nak Ramadhan. Salam Ramadhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe saja je Ana...bila dah puasa sunat ni nnti Ramadhan tak terasa sangat hehe...Salam Ramadhan untuk Ana jugak :)

      Delete
  3. makan laksa ngan sambal ayam? peliknya..haha..

    ReplyDelete
  4. tak aci tak aci..Dik An buat akak terliur ni. hahahah

    ReplyDelete
  5. Aiyokkk...sahur ngan lasak lg..adesss

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe Dik An sebenarnya tak suka sangat makan laksa...tapi dah hado depan mata ulang makan je lah hehe...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.