Thursday, 19 June 2014

Mati Itu Pasti

 



 
 
Setiap yang hidup pasti akan mati. MATI ITU PASTI .
Al-Fatihah untuk blogger Kak Syuhada Baharudin yang telah pergi menghadap ilahi . Moga keluarga arwah tabah menghadapi dugaan ni. 
 
Dik An tak kenal sangat tapi arwah selalu jugak datang komen kat blog Dik An , Dik An suka tengok arwah , lembut dan ayu je. Tapi Allah lebih sayangkan arwah. Moga arwah tenang di sana.
 
Bila tiba masa kita ? Bersedia kah kita ? Kita tak tahu yang penting perbanyakan amalan untuk persediaan akhirat sana .

16 comments:

  1. salam takziah utk keluarga blogger itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam takziah...moga keluarga arwah tabah hadapi dugaan...

      Delete
  2. Setiap yang bernyawa itu adalah hak ALLAH.
    Apa yang penting dik amalan bekalan akhirat kita.
    Al-fatihah buat arwah kak syu.

    ReplyDelete
  3. All fatihah buat mereka yg mendahului kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al fatihah...kita jua akan menyusul nanti...

      Delete
  4. al-fatihah..semoga arwah tenang di sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah moga arwah tenang dan ditempatkan bersama orang beriman.

      Delete
  5. Salam takziah buat arwah. Lepas ni giliran kita pula... Allahuakbar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ana...akan datang kita cuma kita tak tahu bila dan bagaimana kan...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.