Tuesday, 10 June 2014

CPUV kedua dibulan JUNE

 
 
 
 

Alhamdulillah CPUV kedua dibulan JUNE . Yang whisper punya pun masih ongoing dan semalam dapat lagi satu CPUV dari Petronas Primex 95 .
Terima kasih NUFFNANG , terima kasih pembaca blog Dik An ni yang sudi sudi klik iklan ni .
 
Sudi sudi kan lah klik kalau ternampak iklan iklan ni hehe . Huhu malu benaunya nak suruh tapi buat buat tak malu je lah . Haha.  Dapat CPUV ni pun dah syukur Alhamdulillah dah hehe :) 

16 comments:

  1. Assalammualaikum...

    tahniah .. moga sukses dengan nuffnang dan banyak earning .. k

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...
      Terima kasih...:)

      Delete
  2. Replies
    1. trima kasih hehe...alhamdulillah rezeki :)

      Delete
  3. Congrats kak! Wuuu~pasni jgn lupe lanje eskem tau. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih...ana nak aiskrim apa ? hehe

      Delete
  4. sama la entry kite semalam ey.. tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama eh hehe...mekasih...tahniah untuk kak fiza jugak :)

      Delete
  5. tahniah, saya pun dapat CPUV ni

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.