Thursday, 26 June 2014

Azam Ramadan Su Episod 1 by MalayMovie


Azam Ramadan Su - Episod 1 - 23/06/2014 by MalayMovie 

Azam Ramadan Su bersiaran di TV 3 jam 12.30-1.30 tengah hari. Mengisahkan Su yang tak pandai masak dan berazam untuk belajar masak sempena Ramadan yang bakal tiba.  Terdapat kelainan sebab dalam drama ni berbentuk rancangan masakan , jadi satu hari dah boleh dapat 3 resepi tau ! Boleh lah amik ilham sikit kan hehe.

8 comments:

  1. Tak sempatla nk menengoknya dik an...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nengok lah kat link tu akak hehe...

      Delete
  2. Replies
    1. Mekasih Akak...suka sbb hari2 ada resepi dalam cita ni hehe

      Delete
  3. Menonton sambil ambik ilmu eh.. Baguih2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah ana...sambil akak tgok boleh lah tgok resepi dan cara dia masak sekali hehe...

      Delete
  4. cerita ini bagus untuk meraka yang baru nak memasak

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.