Wednesday, 11 June 2014

Alhamdulillah Kenyang Sudah

 


 

Alhamdulillah kenyang sudah makan lunch harini.
Kalau semalam masak mee bandung , haini masak laksa pulak .
Tapi yang ni Dik An dibantu oleh mak , sebab first time seumur hidup buat laksa , kalau tak asyik tahu makan je. Ish ish ish buruk nau perangai kan haha .
Semalam mee bandung , harini laksa . Esok apa pulak eh ?
Esok lusa tulat nak diet je lah haha...:D

16 comments:

  1. rajin betul dik an ni...nanti nak bertandang ke umah la..boleh dik an jamu mee bandung..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe dik an suka masak akak...nnti meh lah raya umah hehe...

      Delete
  2. adeh...
    miss pulak shark nk mintak mee bandung,,
    hehe..
    besok shark request buat spagheti ler pulak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe esok nak diet takmau masak haha :D

      Delete
  3. rajin nye dik an ngn mak memasak... sblm kawen tuntut ilmu memasak banyak2 dgn mak.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe suka dengan minat kak fiza...hehe ok kak tp mcm lambat lagi je nak kawin hehe...

      Delete
  4. Wah nampak sedap laksa ni dik an.. boleh share resepi?.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe biasa je...in shaa Allah nanti Dik An sharekan ye :)

      Delete
  5. lama tak makan laksa . tiba2 lapar pulak aaa tak boleh nak diet hee :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita tak bleh nak diet huhu..keje makan je..

      Delete
  6. Laksa ke tu? Mee dia mcam kurus2 je. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah laksa...ni yang kecik punya hehe...

      Delete
  7. Aloooo jemput makan akak hehe :)

    ReplyDelete
  8. Syukur alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan ..

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.