Friday, 23 May 2014

Siap Jugak

 


 

Alhamdulillah tepat jam 11.30 malam tadi siap jugak biskut coklat chip yang di order oleh sepupu kepada mama. 
Mekasih long order dengan kakcik dan maaf kalau tak sedap atau ada terkurang. Kali kedua long order dengan kakcik nih. Bak kata dua pupu Dik An walaupon rupa hudoh tapi sedap huhu. Alhamdulillah rezeki harini hehe.

Sekarang masa untuk tido sebab esok ada misi yang perlu diselesaikan.
Doakan Dik An agar esok dipermudahkan segala urusan ye esok..
In shaa Allah...Amin :)

Selamat malam...

14 comments:

  1. Rajinnye wat biskut. Muehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ada org order kena lah rajin hehe...walau[un takdelah rajin sangat benaunya hihi...

      Delete
  2. wahhh mcm dah nak raya dah hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tulah lya...buat2 semua ni rasa macam nak raya dah hehe,,

      Delete
  3. awww.. mesti sedap biskut coklat chips Dik An ni.. kita suka sangat biskut ni. yumyum yummy ^^
    Semoga sentiasa dipermudahkan urusan Dik An :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee sedap ke tak tak taulah...tp orang kasi kepercayaan nak order kat dik an ni pon Alhamdulillah...terima kasih :)

      Delete
  4. Biskut choc chipssss yummy ^^

    ReplyDelete
  5. Npknye kak Fiza kene beli biskut choc nie.. minggu nie asyik tengok pic biskut jer.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe beli yg famous amous punya hehe...buat pon senang je tapi nak bakar tu kalau ada satu oven je lama jugak nak tggu huhu..

      Delete
  6. Berapa rm ni sis? Macam sedap je. Nak rasa... Hehehe

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. ehehehe...nnti meh raya umah dik an...dik an kasi makan hehe..

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.