Friday, 16 May 2014

Selamat Hari Guru

 


 

sumber dari google :) 
 
Selamat Hari Guru Dik An ucapkan untuk ayah , mama , kakak , pak cik mak cik , sepupu sepapat dan sedara mara yang bergelar cikgu...famili semua pakat cikgu cikgi je ni hihi...
 
Dan Selamat Hari Guru buat cikgu cikgu yang telah mengajar Dik An dari tadika sampai lah dah dapat diploma ni. Tanpa anda siapa lah Dik An ni kann? Terima kasih jugak buat mama dan ayah...even tak ajar adik tapi kat umah tetap jadi guru untuk kteorang adik beradik kan ?
 
Banyak jasa dan pengorbanan dan cikgu cikgu kat Dik An ni , hanya terima kasih yang mampu Dik An ucapkan...Selamat hari Guru jugak buat para pembaca dan blogger yang bergelar cikgu ! :)
 
 

8 comments:

  1. selamat hari guru buat semua guru2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe selamat hari guru...tiba2 terinigin nak jd cikgu haha..

      Delete
  2. Selamat hari guru buar semua guru

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. selamat hari guru jugak hehe,jom jadi cikgu hihi ;)

      Delete
  4. wah....dik an pun teacher-to-be ke ni?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr tak kot rasanya...tak lepas ujian medsi tu tak bleh nak jadi huhu...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.