Thursday, 1 May 2014

Selamat Datang Mei , Selamat Datang Rejab & Selamat Hari Pekerja

 
 
 
Alhamdulillah dah masuk Mei , kejap je kan masa berlalu ! Tak rasa pon tup tup dah bulan lima ! Dan 1 Mei jugak merupakan hari yang ditunggu oleh pekerja sebab cutii hehe...jadinya Dik An sebagai penganggur terhormat nak ucapkan Selamat Hari Pekerja kepada semua ! :) , cuti khamis,jumaat dah masuk keje balik kan...kalau yang belah Kedah,Kelantan dan Terengganu untunglah terus lajak cuti khamis , jumaat dan sabtuu. Ke ada yang amik cuti Jumaat ???

Dan tanggal 1 Mei tahun ni jugak kita menyambut kedatangan bulan Rejab .
Allah kejap je dah Rejab , lepastu Syaban dah masuk Ramadhan...
Tak sabar pulak nak sambut Ramadhan hehe...
Bulan Rejab , Syaban dan Ramadhan ni dikatakan antara bulan yang baik dan bnyak kelebihan dia...
 
Ada sesapa yang berpuasa harini ? Selamat Berpuasa Dik An ucapkan hehe...
Dan yang tak habis ganti puasa lagi tu elok lah korang puasa sekarang boleh dapat pahala puasa Rejab sekali :) 

Akhir kata , Selamat Datang Mei , Selamat Datang Rejab , Selamat Hari Pekerja dan Selamat Pagi...bapa bnyak punya selamat Dik An ni -.-

p/s : new look of Dik An's Story*cita panjang menyusul tentang blog berwajah baru*


2 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.