Monday, 26 May 2014

Ngantok

 


 
 
source from google.
 
Huwaaa macam gini lah rupa Dik An sekarang.
Ngantok sesangat. Bawah mata ni eyebag jangan cakap lah , sampaikan aryan tegur bawah mata kakcik hitam, jangan tido lambat dah tau . How 2 years old child can say like that ? Pandai Aryan.

Ni gara-gara lepas subuh baru Dik An tido. Semalam siapkan 16 pack lasagna ayam dan daging. Buat tu kejap je , nak bakar tu yang lambat. Dik An guna oven eletrik je , sekali masuk boleh 3 pack , jadinya ada lah dalam 6 kali bakar semalam...

Dik An suka start bakar lewat2 sebab ye lah benda tu susu dan berkeju tu yang bakar lewat , abg dgn kakak ipar ngn ayah nak bawak g kilang ngn sekolah pon boleh lah tahan lama sikit...semalam mata boleh tahan sampai pukul 3.30 je lepastu ngantok sangat2...tido tido ayam lah sambil tggu nak tukar dalam oven tu.

Siap bakar semua dalam pukul 5 macam tu , terus sahur...tolong packing kan lasagana dalam plastik , terus subuh dan tido tak hengat dunia. Haha.
Jaga jaga dah 11.30 , ingatkan awal lagi , nak pulak cuaca redup je kan 
memang syok tido. Sekarang pon ngantok lagi. Hujan pulak meh lah kita menidurkan diri kita ni. Zzzzzzzzzz.

p/s : Tido dulu kang malam nak berjaga lagi. Alhamdulillah rezeki :)

4 comments:

  1. Amboi..siang lena, malam berjaga. Tp seriuslah. Rehat siang mmg xpernah cukup. Malam adelah sebaik-baik rehat. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam burung hantu sudah haha...betol2 hehe...rehat siang kejap je rase masa tu jalan hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. sedap hehe...letak keju banyak2 lagi sedapp :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.