Wednesday, 7 May 2014

Janji Allah Itu Pasti

 
 
 
 
 
Setiap ujian yang datang dari Allah pasti ada hikmahnya.
Ujian datang dari pelbagai bentuk untuk kita diuji .
Ujian juga Allah beri untuk duga tahap kesabaran , kekuatan kita untuk menerima dan menempuh ujian itu.
Sabar lah dalam menempuh setiap ujian yang Allah beri pada kita.
Allah tak kan uji kalau kita tak mampu...
Dan di sebalik kesabaran pasti ada sesuatu ganjaran/kebaikan yang menanti.
Percaya lah bahawa Janji Allah Itu Pasti.
 
Tetiba Dik An update macam ni sebab tetiba sensitif yang amat sangat malam ni. Sikit sikit nak nanges . Tengok muka penuh campak nanges , sakit pedih gatal bijik campak nanges...kena kacau dengan anak anak buah nanges...
Itu ini malam ni semua serba tak kena.
Terus terfikir ini ujian Allah , sabar lah hadapi nya wahai farihan ! 
Tak baik mengeluh sana sini dan bersangka baik lah pada Allah.
Terus Dik An beristifar. Astafirullah hal hazim..
 
p/s : Dik An mmg manja,kalau demam biasa dah nak nanges2 , tambah demam campak huhu.. 
 
 

4 comments:

  1. tak apa Allah sayangkan dik an tu..sabar yer nnt baik la tu kejap ja tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar lya....hehe...mekasih lya...

      Delete
  2. Get well soon, Dik An...

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.