Monday, 5 May 2014

Baru Dapat Update

Assalamualaikum...


Selamat tengah hari semua ! Dah lunch ke ? Dik An blom lg...baru siap wat order...dan baru jugak dapat update belog kesayangan ni. Belog dah cntik2 kena lah rajin update kan...*err cantik ke* haha...pun boleh puji belog sendiri...

Sebenarnya penat sangat...nak update pon malas je...tp apedahal update kot fon smbil taip sambil baring ngeh ngeh ngeh :D
Semalam Dik An g Seremban. P balik hari , g antar adik Dik An balik SASER. 6 jam pegi 6 jam balik dah 12 jam atas jalan saja...smpai umah pun dah pukul 10.30 malam trus gigih siapkan order...penat tak usah cakap lah...tp demi mencari rezeki , sedikit duit poket Dik An kuat kan semangat...

Watnye kejap je...nak bakar tu yang lama...semalam pukul 2 baru siap tu pon Dik An dah tertido tnpa tggu siap bakar haha...nasib oven eletrik , hbis timing dia berhenti...kalau oven api tu mau hangus lasagna Dik An wakaka...


 
lepastu bangun pagi ni pon gigih siapkan order lagi tau...
 
dan semua penat Dik An hilang bila baca ni!! Alhamdulillah terima kasih sangat1 :)

8 comments:

  1. Replies
    1. hehe samalah kita...suka jugak lasagna...tp bila hari2 wat rasa macam err takde benda laen nak wat ke haha..

      Delete
  2. wah... nampak sedap betul lagsana tu... yummeh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi sedap kalau letak keju bnyak2 ! nyumnyum hehe

      Delete
  3. nyummy!!!!!sedapnyer.....singgah balas kunjungan......done follow dik an...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sebab banyak keju hehe...trima kasih arein :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.