Wednesday, 30 April 2014

WW : Lasagna Lagi

 
 
 
Photo: 1.15 a.m done baked lasagna.
Thanks your for your order.
Kalau sedap boleh repeat , tak sedap boleh bgtau. Thank you.

Lots of love :
Cikbaby 
malam tadi Dik An wat Lasanga lagi...
semalam gigih membakar 4 pack Lasagna Daging...
Alhamdulillah rezeki orang order , terima kasih sangat...
sekarang mata dah rabak , tido lewat bangun awal pagi...
siap bakar 1.15 a.m terus cari bantal selimut :P
nak tido tido ayam kejap karang sambung berblog dan blogwalking :)

14 comments:

  1. Replies
    1. sama leh peberet jugak...tapi takleh makan selalu sebab keju...kang bam bam jadinya haha..

      Delete
  2. Replies
    1. wassalam....nak tau sedap ke tak kena cuba dulu hehe...

      Delete
  3. rajinnyer dia tq visit blog n tegur akak hihii..silap tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...welcome kak...maaf kalau sy cakap tu akak terasa..risau saya hehe.

      Delete
  4. pandainya dik an buat..mesti sdp.syukur juga ada rezki masuk kan alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe biasa je lya...alhamdulillah lya hehe...

      Delete
  5. adesss...nana tak pernah makan lasagna,hihi...rasa dia macam mana dik an?:) mcm murtabak ke,heeee....wah gigih tu,tido2 ayam jap pastu bw...kalau nana tido terus da.penat!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap lagi dari murtabak sebab ada kejuu ! :) , erk tak boleh nak tido pon tdi huhu...

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.