Friday, 11 April 2014

Kurang sihat

 

Assalamualaikum... 

semalam sehari tak hapdet blog tapi sempat lah terjah ke blog kawan-kawan yang mana sempat. Semalam tak larat sangat tpi sempat siapkan 47 batang aiskrim Malaysia untuk dijual. Pening melelong pon gagah ikat aiskrim tu..


 

harini pon tak brp nak okey lagi tapi eh ok lah kan dah bleh hapdet hehe. Nanti Dik An terjah blog korang ye...nak siapkan dadih dengan congo bars untuk dijual dulu hehe :)

10 comments:

  1. salam jumaat and get well soon dik an...

    ReplyDelete
  2. salam singgah. jangan lupa minum banyak air, lebihkan pengambilan vitamin c dan sila sila rehatkan diri. inshaAllah akan cepat sembuh ;)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. InsyaAllah sis...dah kurang sikit ni..alhamdulillah :)

      Delete
  4. rajinnya dik an meniaga..moga cpt sembuh ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe cari rezeki lya...sementara tggu panggilan keje hehe :)

      Delete
  5. makan ubat dik...jaga kesihatan tu

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.