Monday, 10 March 2014

I'm Craving for L?????

 

Assalamualaikum...
 
Cuaca semenjak ni panas semenjang je kan. Tak ujan. Bila panaih panaih macam ni tekan Dik An mulalah nak something yang sejuk-sejuk. Dan dikala ini i'm craving for
 
l
l
l
l
l
l
l
l
l
 
 
 

craving for laicikang !
 
panaih macam ni makan benda sejuk cam gini terasa meresap sejuk tu ke seluruh badan. Kat tempat Dik An ni suka cepat habis laicikang nya mungkin cuaca yang panas membuatkan permintaan terhadap laicikang meningkat ? haha pepandai wat conclusion sendiri Dik An ni. Takpa lah tak dapat laicikang dapat teh o ais laici untuk bukak posa nnti pon ok jugak. 
 
till we meet again ! wassalam :)
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.