Tuesday, 18 March 2014

Demam

 
 
 
Assalamualaikum...


Terasa lama Dik An tak muncul kan . dua tiga harini tak sihat sikit. demam sakit tokak semua hado. cuaca yg sekarang panas terik lepastu hujan plak kan. hari sabtu yang mula ujan tu, kena ujan setitik dua terus demam , biasalah antibodi badan tak kuat huhu..

Anak2 buah pon demam jugak. maka demam secara berjemaah lah kan. tapi mak Dik An lebih layan bebudak lah kan sampai terasa eh sapa anak sapa cucu ni haha...dan dah dekat2 nak g vacation ni jugak lah Dik An selalu demam. Harini Alhamdulillah rasa segar sikit,cuma sakit kepala je...harapnya before jumaat sihat sepenuhnya. Kalau tak org laen seghonok berjalan Dik An layan demam je lah huhu...  


ni dah sihat sikit bolehlah nak blogwalking korang hehe :)


kang nnti Dik An update lagi. till meet again ! sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.