Monday, 4 November 2013

Be patient






salam isnin you olls. okey Dik An baru bukak belog je dah tengok ada yang tanya bila Dik An nak update senarai pemenang segmen Dik An tu kan ? Kalau ada siapa yang baca entry Dik An mesti tahu Dik An dah cakap yang Dik An akan update harini tau..Dik An harap sangat korang sabar , kejap lagi Dik An update sape para pemenang okey sebab Dik An masih kepenatan lagi , pegi KL hari sabtu semalam dah blik sini sampai pukul 3.15 pagi , so letih tak hilang lagi sbb berjalan je keje...kejap lagi Dik An update ya..maaf kan Dik An kalau korang marah ke hapa ke Dik An update lambat pemenang tu. I'm promise in this evening hokey ?

sekian ,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)


4 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.