Friday, 4 October 2013

Teringin....


bila dah demam ni selera makan dia laen sikitkan.
jadi tak lalu nak makan nasik,kalau boleh nak yang berkuah macam sup sup gituuu..tapi tekak teringin yang pedas2 dan masam2 sikit.
jadinya ngendeng2 lah ke mama,cakap teringin nak makan magge Mamee Chef Tomyum..lama tak makan lah blablabla...
mak Dik An pulak jenis cepat kesian kan jadinya mak buatkan lah jugak maggi ni hehe...bila dah dapat makan Ya Allah sedapnya dapat hirup kuah dia , bukan nak maggi sangat sebenarnya tapi lebih kepada kuah yang masam-masam tuh. Alhamdulillah dah kenyang hikhik :)

gendang dendut tali kecapi,
kenyang perut Dik An senang hati..

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

4 comments:

  1. mudahan dik an cpt sembuh..suka juga mage tomyum sdp hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mekasih asha...insyaAllah :)
      sedapkan...dalam bnyak2 maggi memang Dik An paling suka tomyum hehe..

      Delete
  2. dik ann cik akak pun deman juga nie...
    selera makan ayam tak de..hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik akak demam jugak eh...genglah kita..
      tulah nak makan apa pun takde selera huhu...maggi jugak jd pilihan hati hukhuk..

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.