Monday, 28 October 2013

Takde Air








huwaaaa nanges laju2 takleh mandi haha..
dari pagi takde air , satu keje takleh nak buat , takleh basuh kain,takleh nak masak , tak leh nak mandi...sepatutnya g tau lah notis supaya kteorang boleh tadah air siap2 takk..ni mengejut terus takde air..kuar lah Dik An ke pekan tanpa mandi...takpe bukan sengaja , darurat..Dik An kalau letrik takde okey lagi tapi kalau air memang susah sikit kan..sebab bagi Dik An air dgn letrik air lebih pentingg :) . Harap2 kejap lagi ada lah secepat yang mungkinn.

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

4 comments:

  1. semua orang pun fikir benda yang sama, kalau tak ada air memang susah kan dik an... semoga masalah tu segera berakhir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tulah..memang susah..lebih rela takde letrik dari air huhu..tulah ni pun dia maen acah2 pulak...kejap ade kejap takde hehe..harap petang karang ade lah..:)

      Delete
  2. Pernah 3 minggu takda air masa bulan Ramadhan. Memang terseksa sikit. Kalau lektrik takda boleh lagi tahan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah letrik takde boleh lagi nak survive tapi kalau air hurmm memang susah lah kan..

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.