Sunday, 27 October 2013

Super Duper Tired




lebih kurang cam gini lah Dik An. Letih yang amat sangat harini. Padahal g kenduri and makang2 je pun. Yang penatnya sebab duduk lama dalam keta , nak g penang dekat je tapi nak g baling mak aiii jauhh sesangat. K tipu je tak lah jauh sesangat tapi jauh sangat je. Huhu. Sebab jalan dia agak lurus and kiri kanan takde bangunan sangat and ada bengkang bengkok kejap tu yang rasa jauh sangat. siap tido lagi dalam keta tahu. kiteorang convoi 4 keta so bila dah ramai2 meriah lah jugak kan. and dah setel kenduri kat baling masuk keta apalagi sambung tido lah . and now masih terasa letih. mata ni macam ada gam je tahu . jadi lah moh lah ZZzzzzzz !

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

3 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.