Saturday, 5 October 2013

Suka Tengok Gambar ni Sebab


korang suka tan belek-belek,intai-intak,tengok-tengok balik gambar2 yang ada dalam fon atau lappy korang ? Dik An selalu taw..dan bila tengok tu mesti ada terdetik kat hati "eh suka gila dengan gambar ni'' walhal muka kita sendiri yang ada dalam gambar tu haha...

kat bawah ni Dik An letak beberapa gambar yang Dik An suka tengok sebab hurm malulah nak cakap...sebab Dik An rasa Dik An nampak kurus dalam smua gambar ni haha...padahal dah kau pakai warna hitam nampak lah kurus sikit kan..takpelah orang nak kata masuk bakul angkat sendiri..sapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan ? muehehe :D


yang ni nampak kurus padahal dari tepi kan memang lah nampak kurus...


okey ni tak kurus tapi kurus lah dari sekarang huhu..
anak-anak buah Dik An suka cakap kaki Dik An ni macam ayam golek tau...waaaa nanges T__T


gambar ni paling paling paling suka !
paling nampak benar kurusnya !
mana taknya head to toe colour hitam kan hihi..
takpelah positifkan diri kita...anggap je yang kita ni memang kurus haha..


ni nak kata kurus boleh lah...orang suka kata Dik An tembam sebab pipi Dik An tuh..tapi sebenaqnya pipi Dik An memang sejak azali gituu...tembam sokmo..

ni jelah koleksi gambar yang Dik An rasa kurus...zaman sekolah tak usah cakap lah berat always 40 je tahu..sekarang dah 5 tahun tinggal sekolah dan hampir setahun tinggal poli maka korang campur lah sendiri itulah berat Dik An huhu..

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

12 comments:

  1. Replies
    1. hehe malu...takdenya..apa2 pun mekasih sis kin :)

      Delete
  2. hehe tak apala walaupun tembam tetap nmpk comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe takdanya...kalau bleh nak kurus macam zaman skolah dulu huhu..

      Delete
  3. nice :)
    yg gambar no.3 tu mmg best kalau nak exercise kaki hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan...Dik An suka maen tu..tapi kalau maen lama2 trun trus pening huhu..

      Delete
  4. Pssssttt ! Ehem-2 ! dayah pun suka tengok gambar sendiri dlm hp jugak , sebelum tidur mesti tengok (diam-2 , rahsia kita ja) . Tapi dayah suka tengok muka tembam sebab nampak isi . hehhehe (boleh teqa tu) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha orait rahsia kita2 je :p , hihi boleh ja muka tembam tp badan tembam takmau huhu..

      Delete
  5. hihi...gemuk ke kurus sama je dik...hihi..
    yang penting tetap comel gak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tulah mak Dik An pun cakap gemuk kurus sama je hehe...mekasih cik akak :)

      Delete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.