Wednesday, 4 September 2013

Sapa Boleh Tolong ?

salam sejahtera dan selamat petang..
Dik An nak tanya korang sikit ni , ce kalau korang bukak belog Dik An ni korang tengok apa yang tak cantik or macam menganggu sikit ?
Korang perasan tak iklan nuffnang yang bawah header dengan yang bawah sekali tu ? Jadi macam tak cantik sikit kan ? 
Ada sapa2 yang boleh tolong Dik An untuk cantik kan iklan tu tak ?
Kalau boleh Dik An nak iklan tu atas header tapi tak tau lah Dik An cari nak letak takde pulak , yang bawah tu pun asal jadi besar gedabak cam gitu kan,huhu..
kalau sapa yang boleh tolong tu inbox Dik An kat fb Dik An ye..
sapa yang tolong tu nnti Dik An blanja lah topup RM 5..
kerjasama anda amat Dik An hagrai :)

please help me :(

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.