Sunday, 8 September 2013

Pesakit yang Degil




sapa suka makan cekelat angkat tangan ! Yeay kita boleh jadi geng. Mekasih pada abg yon dan kak nikmah yang sudi kasi cekelat kat baby ni. Laen kali kalau g lengkawi lagi mohon kasi lagi ok. Eh demand pulak kan hehe.

Tapi al kisahnya , ada seorang doktor telah beri nasihat kepada pesakitnya. Nasihatnya berbunyi cam gini " awak kalau boleh dalam masa terdekat ni jangan makan cekelat,suka macam mana pun tolong jangan makan,untuk kebaikan diri awak jugak'' . Tapi pesakit tu degil . Pesakit tu adalah

|
|
|
|
|


Dik An lah pesakit yang degil tu. Abaikan mimik muka yang tak kiut miut tuh. Kenapa Dik An cakap pesakit yang degil , sebab nya doktor tak kasi makan cekelat tapi Dik An tetap makan , dah ada depan mata kan, mana boleh tengok je kena lah ngap sekali kan..kalau sakit tanggung sendiri jawabnya. Hehe. Takpe ubat dah memang standby untuk kes2 sebegini. Bak kata org sediakan payung sebelum hujan , bak kata Dik An sediakan ubat selepas makan cekelat haha.

sekian,wassalam..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)


No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.