Tuesday, 10 September 2013

Little Aryan !



meh nak share dengan korang gambar si kecik aryan ni. keje dik sikalang jaga aryan je , sampai lah orang ngasuh aryan balik dari Makkah. Si kakak nye sebab tadika tu sebab cari pengasuh baru , tapi dak aryan ni biar Dik An dgn mama je lah jaga , lagipong mama dah pencen kan hihi..
dah setahun sembilan bulan dah dia tapi orang suka cakap dia tiga tahun sebab besar haha...mana tak besar hari2 nak ''ayem'. Ayam di sebut ayem hihi..kasi kuih pun sebut ayem jugak. Pun boleh lah.. Meh layang gambar aryan :)


alololo...geram nya ngn dia. Comel lettew !


handsome boy !


saya suka maen bola !


saya hanya mampu ketawa je bila kakak2 abang2 cakap saya umur tiga tahun. Jom lah tiru saya ketawa. Kihkihkih. Bye kawan2 blogger cik baby !

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

2 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.