Monday, 30 September 2013

Kami Suka Bergambar



Sapa suka bergambar ? Yeay kita geng ! sepp tangan sikit hihi.
Dik An pasti ramai yang leh jadi geng Dik An ni,mangsa Dik An selalunya Amani haha , kesian kann.. Dalam kete pun leh jadi , bosan kan so bergambar je lah hehe.



ni dalam keta , tak suka gambar ni sebab nampak gemuk haha , dah tak suka kenapa letak ? sebab sajaa...suka hati hihi.


botol aryan jadi mangsa haha...dia tak suka botol ni sebab ada straw,dia suka botol air mineral yg biasa tu...macam pandai je nak minum botol air tu , dia taknak Dik An amiklah huhu...


haha first time snap gambar cam gini , haha...bila datang sewel mewel tu cam ginilah jadinya huhu..camera dan Dik An tak dapat dipisahkan..sekiann.

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

2 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.