Tuesday, 10 September 2013

Good Luck Adik-Adik




chayok-chayok adik2 sayang !

selamat pagi selasa...harini budak-budak tahun enam amik UPSR kan ?
Adik2 kat blogger ni ada amik UPSR tak ?
Jadi kat sini Dik An nak ucapkan semoga berjaya,doa banyak-banyak..
insyaAllah adik-adik semua dah usaha , jadi doa dan tawakal je lah.
Ecewah Dik An cakap macam penasihat yang baik je kan,mentang-mentang zaman Dik An dah lama lepas hihi..10 tahun dah lepas zaman UPSR ni hihi..
buat anak sedara pupu Dik An , kak hani , cik baby ucapkan good luck. InsyaAllah kak hani boleh buat yang terbaik , kak hani dah usaha kan..cik baby yakin result kak hani nnti memang okey punya.
All the best untuk semua calon UPSR ! :)

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.