Friday, 20 September 2013

Contoh Panjang dan lebar Selendang Dik AN jual

tadi Dik An ada jual selendang kan , ni nak tunjuk gambar kat korang contoh Dik An pakai.. kalau nak tengok selendang yang dijual klik SINI !

ni panjang dia dan dia agak lebar. Senang di pakai dan tak jarang sebab kita dah lilit2 kah kepala kita kan.
Panjang 170 cm
Lebar 60 cm


ni contoh gambar depan dan belakang Dik An pakai.
Korang boleh adjust lagi nak kasi labuh atau pendek dia sebab selendang ni besar.
Tapi Dik memang fesyen pakai cam gini je hihi.

salam sayang
-Dik An-

Terima kasih daun keladi,
Datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.