Saturday, 7 September 2013

Bila Bosan Ni lah Jadinya


Bila Dik An bosan ni lah jawabnya. Hobi pun ye jugak. Suka sangat bergambar ni haha. Layankan je lah gambar Dik An ni ya. Fokus pipi pau sengget.


depang cerming pong boleh hikhik. Abaikan kad nama yang bnyak tuh.


abaikan permandangan belakang


suka gila gambaq ni. Tak tau pasaipa. sebab rasa siri ni omey angat. *k muntah sekarang* . Takpelah sekali sekala nak syokk sendiri nak masuk bakul angkat sendiri, tak gituu ?


again. kesian lah dak kecik amani kene amik gambar ni haha..


angan-angan nak jadi model tapi tak kesampaian sebab ketinggian tak mencukupi. Posing ala model pun jadi lah hehe..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)






No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.