Friday, 20 September 2013

Aryan Amik Angin Petang




nama saya aryan...saya suka jalan-jalan.
ni cik baby bawak saya jalan-jalan tepi sungai.
walaupun cik baby garang tapi saya tau dia sayang saya.
tapi saya degil+nakal tu yang cik baby suka marah saya.
Tapi saya tak takut pun :P


cik baby ni saya taknak bergambar dia maen paksa pulak.
sudahnya saya tak pandang camera.


tengok tu.
cik baby nak bergambar lagi.
cik baby ni over tau senyum nmpak gigi bagai saye rileks je huhu.


saya nak maen air sungai cik baby dukung saya pulak ajak bergambar.
geram betol lah.
sungai kat belakang saya tu sungai kerian.
eee geramnya saya tengok air.


ni cik baby gemuk tangkap gambar sorang2.
saya larik dari cik baby.
saya tak suka bergambar sebab takde cermin mata hitam.
saya ngada sikit nak tgok camera bila pakai cermin mata hitam ja.
Bye kawan2 blog cik baby.

terima kasih daun keladi,
datang dan bac lah blog ni lagi kalau sudi :)

2 comments:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.