Wednesday, 28 August 2013

Bermadah Kata tentang Rezeki




saya percaya pada rezeki Allah. Sesungguhnya Allah dah tetapkan rezeki dan bahagian masing-masing untuk hambanya. setiap insan pastilah mahukan rezeki yang bagus , sempurna untuk kehidupannya , begitu juga dengan saya. Saya yakin ada nya rezeki untuk saya suatu hari nnti cuma nya antara cepat atau lambat je. Saya tak dapat further , tak dapat keje semua itu juga ketentuan dari Allah , saya terima andai kata rezeki saya untuk sambung belajar , untuk bekerja lambat , saya redha dengan segala ketentuan dariNya.
Berdoa lah agar rezeki kita semua di permudahkan :)

Ewah bermadah dan berkata-kata pulak Dik An harini kan ,hihi...tetiba harini pandai pulak nak berkata-kata..saja nak testing mesting tapi sebenarnya yang kat atas tu isi hati Dik An jugak tu huhu.

sekian,wassalam...

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

1 comment:

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.