Tuesday, 9 July 2013

Tawar Hati


selamat malam korang semua , malam - malam cenggini layang perasaaang best jugok kang ? Hoi dah kenapa keluaq habis loghat ganu tu.

apa akan jadi kalau ayaq kopi tanpa gula ? mestilah pahit kan tapi macam tak sesuai pulak dengan kaitan tawaq hati tu so kita guna apa akan jadi kalau ayaq tak boh gula ? Mestilah tawaq kan ? Haaa macam tulah Dik An ghasa laa ni , tawaq hati tawaq hebiaq habih suma ada laa.

Bukan tawaq hati pasaipa , dok layan jiwang ni kan dengaq lagu jiwang lagu sedih haa amek terasa Dik An berada dalam keadaan macam lagu tuh, tu yang dok ghasa tawaq hebiaq tawaq hati tu..haha over kan Dik An nak emosi bagai haha..

 maap merapu malam-malam macam ni , sebab tak leh tidoq kan sebab dah overdose tidoq Dik An tu Dik An merapu tengah2 malam ni huhu dan maap jugak kalau hampa tak paham slanga utara Dik An ni haha..
selamat malam..

sekian,wassalam..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.