Saturday, 13 July 2013

Perebutan Kuasa

salam petang , dah masak juadah untuk berbuka ? Dik an sudah eh jap mak Dik An yang masak sebenarnya , Dik An masak hari first puasa je lepastu sekarang tugas Dik An jaga aryan je hihi.
sekarang kat umah ni tengah berlaku perebutan kuasa eh salah perebutan barang sebenarnya antara Dik An ,aryan dan jugak amani. hadoi tiga-tiga orang nak benda yang sama dan yang tak boleh belah Dik An pun nak jugak benda ti huhu..

Al kisahnya tadi ayah Dik An beli ribena dan percuma lah satu barang ni dan berebut2 lah tiga orang kami.


taraaa ! ni lah bendanya , botol air ribena yang cantik lagi kiut miut ni , Dik An ni walaupun umur doplohduataun tapi berjiwa kanak-kanak okey sebab tulah Dik An turut terlibat dalam perebutan kuasa tersebut haha..lagi satu Dik An tak boleh tengok benda yang kiut miut macam ni mesti nak nak..

Disebabkan Dik An yang paling tua maka mak Dik An cakap kasi amani dengan aryan jelah..yang amani bertegas nak untuk dia sorg je tapi mak Dik An cakap kalau nak kena kongsi dengan aryan , haa maka kongsi lah budak berdua tu. wuwuwuwu sedeh :'( , nak g beli ribena lagi lah , nak nak botol cam gini jugak huhu.

sekian,wassalam..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

p/ s : selamat berbuka semua :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.